Få din arbejdsplads vurderet

Få din arbejdsplads vurderet

Et godt syn og et sundt arbejdsmiljø er essentielt for, at medarbejderne trives på jobbet. Et utilstrækkeligt syn eller forkerte arbejdsstillinger kan medføre gener som hovedpine, træthed, stivhed i nakken og koncentrationsbesvær, og det går ud over medarbejderens velvære og effektivitet.



Kontakt en konsulent


Er du i tvivl om, hvorvidt virksomhedens arbejdsmiljø kan optimeres, så kan du med fordel kontakte  Dansk ErhvervsOptik, der er specialiseret i at rådgive virksomheder om den rette indretning af arbejdspladsen og brugen af skærmbriller og specialbriller.

Vores konsulenter tager gerne på besøg i  virksomheden, hvor de i fællesskab med jer vil foretage en helhedsvurdering af arbejdsmiljøet ud fra faktorer som belysning, indretning, arbejdsstillinger og synsløsninger.

Ofte er det mindre ændringer, der skal til for at forbedre arbejdsmiljøet. Det handler måske om at vende en skærm eller trække persiennerne ned, så lyset udefra ikke skaber reflekser i skærmen.

Konsulenterne kan også hurtigt vurdere, om den enkelte medarbejder har brug for en skærmbrille, eller om styrken i den ’private brille’ bare trænger til at blive korrigeret.

Er du interesseret i at få besøg af en af vores konsulenter? Eller ønsker du blot at høre nærmere om, hvad Dansk Erhvervsoptik kan gøre for netop din virksomhed? Så er du meget velkomme til at kontakte Dansk ErhvervsOptik.

Skab et godt arbejdsmiljø

  • Sørg for den rette belysning
  • Indstil skærmene korrekt
  • Tjek arbejdsstillingerne
  • Skab variation i rutinerne
  • Giv plads til pauser

Med et sundt arbejdsmiljø undgår man:

  • Hovedpine
  • Stivhed i nakken
  • Træthed
  • Svie i øjnene
  • Rygsmerter




 

Dansk Erhvervsoptik | Bredgade 20 | 1260 København K. | Telefon: 88 44 06 00 | Telefax: 45 76 65 76